Masz pytania? Zadzwoń (pn 13:00-16:00, wt-pt 10:00-16:00) 801 05 05 85 lub napisz sklep@jestesmodna.pl

Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Prześlij do nas wiadomość na adres sklep@jestesmodna.pl podając w tytule „Reklamacja – zamówienie nr XXXX”, a w treści poniższe informacje:

  1. Imię i Nazwisko
  2. Adres e-mail
  3. Telefon kontaktowy
  4. Nr zamówienia
  5. Nazwę / Kod produktu, którego dotyczy reklamacja
  6. Opis uszkodzenia lub wady (prosimy o podanie jak najwięcej szczegółów)
  7. Zdjęcie uszkodzenia lub wady (opcjonalnie – przyspieszy to rozwiązanie sprawy)
  8. Preferowane oczekiwanie reklamacyjne, tj. Naprawa / Wymiana na nowy produkt / Obniżka ceny / Zwrot kosztów zakupu.

Prześlij zgłoszenie reklamacyjne, a my zajmiemy się nim jak najszybciej.

Zależy nam, aby pozytywnie rozpatrywać wszystkie reklamacje, ale w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Zanim zgłosisz reklamację koniecznie oceń stan produktu oraz upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

 

W razie konieczności odesłania towaru (po wcześniejszym kontakcie mailowym) podajemy adres do wysyłki:

 

JestesModna.pl
ul. Ożarowska 40/42 (hala B, rampa 6)
05-850 Duchnice
Tel: 801 05 05 85

Paczki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium